Tuesday, October 6, 2009

HATI CEPAT BERPALING

BENARKAH??iya ka??Ada juga orang macam tu kah??.Ya ini yang berlaku kepada RAKAN SEPERJUANGAN KU.Bermulanya kisah ini,Ya kisahnya bermula dengan CHAT !!!.Dari pandangan mata kasar KU rakan seperjuangan KU ini adalah orang yang suka mendiam saja,(nampak baik gitu la).

RAKAN SEPERJUANGAN KU ini memang gemar bermain chat(ada bini dah).Dulu AKU tinguk rakan seperjuangan KU ini memang cinta keras lah dengan bini dia ni,(aman gitu).Namun akhir-akhir ini dia telah terperangkap dalam CINTA CYBER.Ya janggal bunyinya kan.Rakan seperjuangan AKU ini telah berkenalan dengan seorang CEWEK di dalam salah sebuah ruangan CHAT.Apa yang berlaku di sini,rakan seperjuangan KU ini tidak memberitahu secara jujur bahawa statusnya sudah berkhawin.Tidak mustahilah si CEWEK berkenan dengan si RAKAN SEPERJUANGAN ini.Setelah lama mereka BERCINTA CYBER ni,mereka pun berjumpa-jumpaan laini sampaikan merancang mahu kawin .

Di jadikan lagi ini cerita,si CEWEK ni mula berasa sangsi kenapakah pabila waktu malam si RAKAN SEPERJUANGAN ini tidak dapat di hubungi(tutup hp).Iya mula bertanya kepada diri?,si CEWEK mula bertanya kepada rakan-rakan sekerjanya kalau-kalau ada yang kenal dengan gambar si rakan seperjuangan tu.Salah seorang rakanya itu mengenali si rakan seperjuangan itu.Di situ lah permulaan cerita pembohongan ini terbongkar.Apa yang menyedihkan si rakan perjuangan ini berani sampai mahu menggoncang-goncang pagar rumah si CEWEK,sedangkan si CEWEK yang rasa tertipu sudah memutuskan hubungan mereka.Di manakah kesetiaan ??kenapakah perlu bardusta??.kalau lah perkara ini tahu kepada pengetahuan `wife'nya..APAKAH YANG BAKAL TERJADI???

Tapi AKU rasa ini perbuatan nekad,kerna faktor-faktor yang mendorongnya berbuat begitu.Ya memandangkan si CEWEK bergaji besar mungkin juga.sedangkan `wife'nya tidak bekerja.Ini lah bila hati cepat berubah......AWAS BAHANA CHATING !!!..

KU harap ko cepat sedar dari lamunan ko .!! rakan seperjuangan.

1 comment:

SERACURLYLA said...

- lumrah alam maya.. -

There was an error in this gadget