Thursday, July 14, 2011

Kenapa Dan Mengapa




Kenapa Aku menjadi seorang Dj??.Sebenarnya tidak terlintas pun difikiran Ku untuk menjadi seorang yg di gelara Dj.Ini berlaku dengan tidak sengaja,apabila ada rakan yg invite utk Aku menjadi seorang Dj.

Setelah Aku mengikuti jejak rakan2 yang sudah lama berkecimpung dalam dunia Hiburan sebagai seorang Dj,ini membuatkan Aku terasa seronok dan berkeyakinan untuk menghiburakan semua orang.Aku merasakan kerja ikhlas ini memberikan sesuatu kepuasaan kepada diriKu.Sehari demi sehari Aku mempelajari dunia ini dan sehinggalah sekarang.Sememangnya tidak terdetik dihati ini untuk di kenali di dalam arena ini,tapi kini Aku mengetahui inilah dunia sebagai seorang Dj radio internet.

Kepuasan menghiburkan semua orang dengan tanpa balasan memang ada kepuasanya tersendiri,InsyAllah selagi kita ikhlas memberi tentu ada saja balasan rezeki yang datang kepada kita.

Dahulunya Aku hanya sebagai seorang Dj,dan kini setelah Aku melalui tempoh pembelajaran untuk mengetahui selok-belok dalam pembikinan radio online.Akhirnya tercapai jua impian Ku utk mengetahui semua perjalanan radio online.Semestinya Aku sangat berpuas hati dengan apa ilmu yang telah Aku dapat.Kini Aku sudah bersedia untuk berundur dalam arena RADIO ONLINE ini.

Buka GLEMOR yang ku cari,tapi Aku mencari HEBATNYA ???..

1 comment:

xavien vien said...

owez support u bro..^_^