Friday, August 6, 2010

AKU DJ RADIO INTERNET

wow..agak lama jua aku meninggalkan dunia blogger ..dengan kesibukan yg melanda kot.hehe.ok ni kali aku mahu cerita mengenai kehidupan ku sebagai Dj radio internet,memang tidak dinafikan hobi ku menjadi dj radio internet sudah tidak dapat di sangkal lagi dan kini terlalu mendalam minat ku ini yang dapat menghiburkan sesiapa saja yang sudi mendengarkan .Hobi ku menjadi dj radio internet ini tidaklah bermula dgn sengaja,pada awalnya aku hanyalah pendengar setia kepada radio internet utarafm sehinggakan aku telah ramai mempunyai kawan2 di kalangan Dj2nya dan juga para2 pendengarnya.

Setelah itu aku telah diangkat oleh seorang kawan yang bernama Dj lugu dan juga rakan2 Dj utarafm yang mengajak ku menjadi dj di utarafm.akhirnya aku jadi dj la kunu sana-hehe..mmg banyak pengalaman tunjuk ajar yang aku dapat disana.aku sangat berterima kasih kerana itu semua,namun atas sebab2 yang tidak dapat di pertuturkan aku telah beralih dengan sebuah radio yang telah di asaskan oleh seeorang kawan iaitu Dj phoeinex.

Aku pun diterima masuk menjadi dj radio onlinefm ini .Aku terlalu bersyukur kepada tuhan kerana dengan hobi ku ini aku boleh menghiburkan orang dan memberi kepuasan kepada mereka dengan rasa ikhlas .

Aku sering berpesan kepada rakan2 Dj ku agar terus belajar dan terus belajar dalam dunia penDjan ini. Kerana ilmu itu tidak akan putus selagi kita mencari dan terus mencari.Dengan berkat yang ada kini ilmu ku dalam bidang radio internet sudah pun mencapai had kepuasan bagi Aku,insAllah jika sudah sampai masanya aku akan berundur dalam dunia Dj radio internet ini ,akan aku turunkan semua ilmu ku dalam Dunia radio internet ini kepada rakan2 Dj ku di onlinefm ini.

Tiada kepuasan yang maksima melainkan ilmu yang dimiliki dapat di konsikan bersama.

2 comments:

DARI PENA ADMIN said...

Pergh,Dj pHoeNix aah.siapa dia tuh?bleh berkenalan sama dia kah?

ILLIE said...

wowwww...hebat cerita ko ni dj..inda heran lah ko sikarang jadi dj idola dan pujaan ramai..tahniah dan semoga terus sukses